1, 2 en 3 November - 8e weekend

4 november 2019 - Muizenberg, Zuid-Afrika

Foto’s komen vanavond 😬
1 November

Vandaag hadden we in de ochtend weer een groep met kinderen met autisme. Daarmee zijn we weer het water in gegaan, maar ze wilden allemaal niet echt surfen dus het was meer spelen. Hierna ben ik met Bia naar de crèche gegaan om het uniform op te halen en even met de kinderen te spelen. Een van de baby’s was ziek, dus het enige wat ik gedaan had was met hem op schoot zitten. Daarna zijn we met Bia, Rochelle en Caja naar Bo-Kaap gegaan om foto’s te maken en daarna hebben we gegeten bij Mojo Market. In de avond zijn we naar Longstreet gegaan met de buren, het is hun laatste weekend :(

F037E270-44F3-4D02-81CD-3F6D36AF1076BE82EC03-CFA0-4308-B62A-6BEAF243A6DA

2 November

Vandaag zijn we weer naar Mzoli’s geweest met Bia, Rochelle, Caja, Ashwin, Eudene en twee teachers van een van de crèches. In de ochtend speelde de Springbokken, het Zuid-Afrikaanse rugbyteam tegen Engeland. Zuid-Afrika won en is wereldkampioen geworden. Er was dus chaos in heel Kaapstad en overal hoorde je “Bokke Bokke” en liepen mensen in de Springbokken tenues. Bij Mzoli’s werd dit dus nog erg nagevierd. In de avond zijn we bij de buren gaan eten en daarna ook weer naar Longstreet gegaan.

AC83DE69-CC78-4D67-922E-2DDBBBC3B479

3 November

Om 11 uur werden we opgehaald. We gingen naar Noordhoek, Longbeach om paard te rijden. Ik was samen met Kim en Rochelle en om 13.00 vertrokken we naar het strand. Het strand is een heel lang uitgestrekt strand, helemaal leeg en heel wit. Het was een hele leuke ervaring, het was ontzettend mooi en op een paard ook een keer wat anders. Na het paardrijden hebben we thuis in de zon geslapen en in de avond zijn we uit gaan eten bij Hudsons met de buren. In de avond waren we allemaal zo moe, dat we als een blok in slaap zijn gevallen - vandaar dat mijn blog nu pas online staat.

499F596C-119F-4A60-B524-4DB488DE89AB3CC3867F-C705-4CC4-9FB0-F86E5B2BD950

1. Opa Joost:
    Lieve Saar ,

Het lijkt wel op één grote avonturenreis ....
    Had je nog gemak van het feit dat je eerder wel op Atalja gereden hebt of waren deze paarden misschien erg gewend aan "toeristen "?

De reis in Zuid Afrika begint nu aan zijn laatste fase ..nog vier weken en dan ben je weer in Nederland.

Tot horens ,

Opa Joost
  2. Oma Francien en opa Jan:
    4 november 2019
    Saar heb je na de overwinning van het Zuid-Afrikaanse rugbyteam ook nog BokkieBokkie bèh gezongen?
  3. Nicole:
    4 november 2019
    Wat een heerlijk verhaal weer Saar!

Dat strand zag er echt prachtig uit!! Wat een gave locatie om paard te rijden, lichtelijk jaloers ;-). Nog mooier dan de Rucphense bossen of de Prinsenbeekse polder, haha!

Geniet van de kindjes de komende weken!