9 september - Hostfamily

10 september 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Aangekomen op het vliegveld duurde het 1,5 uur om door de paspoortcontrole heen te zijn. Toen naar bagage en daarna Denver de chauffeur opzoeken. Dit was een hele aardige man, die me naar mijn gastgezin bracht. Hier kreeg ik een rondleiding en daarna ben ik mijn koffer uit gaan pakken en ff douchen. Om 16 uur kwam de eerste huisgenoot thuis, een Japanner (Takuma). Heel aardig maar kan geen woord Engels :) Iets later kwam de volgende, een Deen (Peter). Hij kan heel erg goed Engels en was meteen heel gezellig. Hij is heel muzikaal dus speelt de hele dag gitaar... maar kan het goed, dat is een troost. Heb hem ook al Zoutelande van Bløf geleerd 😂De overige twee huisgenoten zijn ook Japanners, waarvan eentje wel redelijk Engels kan. ‘s Avonds rijst met kip op en als nagerecht pannenkoeken met chocola, en 9 uur ben ik gaan slapen. Nu (7.15) ga ik me klaar maken voor mijn introductie dag. Ik heb geprobeerd een filmpje van het huis van ons toe te voegen, maar voor nu lukt het niet dus dat probeer ik straks opnieuw. We zitten gescheiden van de hostfamily, dus een apart huisje. Ik heb ook voor nu een eigen kamer omdat ik het enige meisje ben.

1. Arjen:
    10 september 2019
    Het filmpje is gelukt Saar. Hij staat aan de zijkant van deze pagina bij Video. Leuk om te zien waar je zit! En mooi zo'n toilet met bontje ;-)
  2. Oma Francien en opa Jan:
    10 september 2019
    Het ziet er netjes uit dat zal wel lukken heel veel liefs van oma en opa leuk dat wel kunnen zien hoe je woont
  3. Daan:
    10 september 2019
    Hey Saar, ziet er niet verkeerd uit waar je zit. Ben benieuwd naar je volgende verhaa!.