Welkom op mijn reisblog!

22 augustus 2019 - Helvoirt, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn vrijwilligerswerk project in Kaapstad. Nu ben ik nog thuis alles aan het voorbereiden, maar over 2,5 week is het zover. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je makkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    22 augustus 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Karin:
    23 augustus 2019
    Spannend, Saar! Succes met de laatste voorbereidingen en je kamer opruimen 🤣😉. Tot zondag in de Efteling 😘
  3. Frans Esser:
    6 september 2019
    Mooi Saar! Succes met alle voorbereidingen. En dan heel veel plezier gewenst in Kaapstad.
    Argia & Frans. Pey-Echt
  4. Rinie:
    6 september 2019
    Hallo Saar, we wensen je hele fijne en toptijd in Zuid Afrika. Heel spannend en wat leuk dat we je kunnen volgen.succes!! Veel liefs van Adrie en Rinie.🤗😘
  5. Anniek:
    Heyy saartjeee
    Super veel plezierrr en een super veel success
    Tot snel
    Xx anniekk❤️😘
  6. Vincent Renders:
    8 september 2019
    Wat een fantastische plek voor vrijwilligerswerk!! Kaapstad is een prachtige stad vol tegenstrijdigheden.
    Ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen. Kijk dan ook uit naar de up dates en verhalen.
    Heel veel succes en vooral heel veel plezier!
    Vincent
  7. Nelly litjens:
    8 september 2019
    Hallo Saar wel hopen dat het je je

HALLO SAAR

We hopen dat je het heel fijn hebt in Kaapstad .Heel veel succes en kijken er naar uit hoe je het vindt Veel succes.Groetjes Nelly en Jan.
  8. Oma Francien en opa Jan:
    9 september 2019
    Saar hopelijk heb je een goeie vlucht. we wensen je veel succes met je werk als vrijwilliger.
    we horen wel hoe het je vergaat.
    Oma Francien en Opa Jan
  9. Oma Francien en opa Jan:
    Saar veel succes.
    Oma
  10. Nelly litjens:
    9 september 2019
    Fijn dat je goed bent aangekomen,al van alles meegemaakt.
    Leuk om te lezen.

Groetjes Nelly en Jan
  11. Rinie:
    10 september 2019
    Mooi wonen daar Saar. Inderdaad leuk bontje op toilet!! Leuk om je woning zo te zien. Zijn benieuwd naar je volgend verslag. Groetjes, Rinie,Adrie .