8 september - Vlucht

9 september 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Na een file op de snelweg ook nog in de file op Schiphol voor de bagage afgifte. Is je koffer ook nog 4 kg te zwaar omdat de helft van je spullen bestaat uit pennen, stiften, spelletjes, boekjes etc. voor de kinderen daar. Vragen ze 200$! om bij te betalen. Dan maar 4 kg eruit ;) handbagage was gelukkig ook al te vol, maar daar dan maar proberen bij te proppen. Afscheid nemen van iedereen en door naar de security en douane. In tegenstelling tot de bagage ging dat dan weer mega snel, binnen 5 minuten was ik er doorheen en had ik zelfs bij de gate alweer een extra tas gekocht voor de spullen die we uit mijn koffer hadden gehaald. Bij de gate een broodje en een flesje water, en een reispilletje niet te vergeten, en dan het vliegtuig in naar Qatar, een vlucht van ongeveer 6 uur. Wel erg vreemd dat ze om 16.30 vragen of je thee met cognac lust. Dacht na 3 keer vragen nog steeds dat ik het verkeerd hoorde 😂Wel zeker een prima vlucht, Qatar is gelukkig een fijne maatschappij :) Overstap verliep ontzettend soepel, 20 minuten nadat ik het vliegtuig uit liep zat ik al in de gate. Het vliegtuig van Qatar naar Kaapstad was nog fijner dan de eerste vlucht. En niemand die naast me zat dus kon mooi 2 stoelen gebruiken om te liggen :) Deze vlucht wel veeel turbulentie. Maar goed ik ben nu geland in Kaapstad, ga mijn koffers halen en door de douane en dan op zoek naar Denver, de chauffeur!

👋🏼👋🏼

1. Oma Francien en opa Jan:
    Goed zo Saar Dikke kus.
    oma en opa
  2. Nelly litjens:
    Geweldig Saar veel succes
  3. Rinie:
    9 september 2019
    Ha Saar, wat fijn dat je vluchten goed verlopen zijn. We kijken al uit naar je volgende verslag en avontuur.
    Liefs Rinie en Adrie
  4. Suus:
    👍🏻👍🏻👍🏻
  5. Fien:
    9 september 2019
    Leuk om je verhaal te lezen.
    Nogmaals een fijne tijd.
  6. Ria Bekkers:
    Lieve Saar
    Hier is het al laat maar ik denk dat jij inmiddels al wel slaapt na zo'n enerverende dagen. Nu omschakelen naar de Afrikaanse cultuur: berg je horloge maar op.
    ben benieuwd hoe je omgeving er uit ziet.
    liefs
    oma Ria